onsdag 20 maj 2009

Jobb!

Idag har jag varit så oerhört glad, särskilt om man jämför med senaste 1,5 månaderna. Jag log hela sconesfrukosten och var skitpepp och inte alls nervös inför arbetsintervjun. Jag var charmig och avslappnad under intervjun, som var riktigt seriös. Gruppledsbrudarna som höll i den var himla trevliga och riktigt roliga. Jag fick ett väldigt gott intryck av hela Sabbatsbergsbyn som hade en stor hund, en liten katt, många fiskar, rymmande undulater, dansbana, vacker trädgård, bra luft, massor av aktiviteter och jag fick jobbet! De ska bara ringa upp referenserna, men de sa att jag skulle få så mycket jobb att jag inte skulle behöva jobba någon annanstans och att de fick ett oerhört bra intryck av mig. Dessutom verkade mitt löneanspråk gå igenom... Det känns så jävla bra.

Imorgon ska jag ta tag i livet och fixa referenserna bara. Det innebär att åka till Årsta. Känns inte så lockande; både ansträngande och lite sorgligt. Kommer sakna mina tanter och gubbar. Visst, jag tänker inte säga upp mig, men jag kommer prioritera Sabbatsbergsbyn och förmodligen jobba där precis hela sommaren utom Prideveckan och de datum jag har klubb. 



Inga kommentarer: