lördag 2 maj 2009

Idag är det dags för premiär av min nya byxdress, på Sannah och Georges fest. Det skulle först vara internet-tema, och jag och Gab hade storslaget planerat att vara Pirate Bay, hon pirat och jag lilla bukten. Hopfängslade med handklovar förstås. Men eftersom att båda tema och Gab slopades från festen blev det att ta tag i andra bullar. Så nu jävlar.


Hoppas jag blir nedsupen på mycket vin. Lär inte behövas mycket, dagens måltid bestod av två mackor med ost + en magnus strawberry white. Någonstans ifrån ska man ju få kalorier, och vad är bättre än alkohol. Då kan man få sig en tjusig liten mage. (Observera att det inte går någon nöd på mig, jag är inte anorektisk eller bulimisk, jag brukar äta som en galning men då jag är ledsen får jag inte i mig ett skit. Ledsenheten sätter sig direkt på magsäcken. Inte mycket att göra åt, förutom att försöka få i sig lite.)

Inga kommentarer: