fredag 17 april 2009

Pricken röd.

Jag är sjuk. Det är mycket illa. 
Det har kliat några dagar på mig, men igår upptäckte jag något som nästintill liknade bältros/knottbett runt hela midjan där det kliade av helvete. Idag kutade jag till vårdcentralen där jag fick antibiotika och tabletter för klåda. Men vad det kom ifrån kunde de inte säga.
Hittills har inget av det hjälpt ett skit. Som vanligt är jag immun mot tabletter, så klådan är fortfarande jobbig, och det är rött och äckligt och det har spridit sig på benen och i ljumskarna och det pirrar på knät stup i kvarten vilket mest kittlar men är jobbigt och jävligt obehagligt.
Dessutom så hade jag planerat en kväll med byxdress och alkohol imorgon, men nej då färgar tydligen krämen av sig och blir gul. Vit byxdress på det känns illa. Och vid alkoholintag och tabletter så blir somnar man. Jaha. Man blir i regel mycket trött av tabletterna, vilket jag däremot känt av. Så nu ska jag sova.  Två veckor ska jag ta dessa tabletter. Undrar om det ens kommer hjälpa. Jag tycker så jävla synd om mig. 
Kutade omkring ledsen och naken hemma och hoppade alltså Marias konsert vilket sög, hade verkligen velat höra. 

Inga kommentarer: