torsdag 16 april 2009

Mitt band

Att skriva text till musik är som ett pussel. Eller matte, huvudräkning. Jag har kämpat med den här texten, fram och tillbaka och det blir varken superbra eller superdåligt men det vore så skönt om den blev klar någongång. Jag kan aldrig bestämma mig. Idag ska vi repa, för första gången på sju dagar och det ska verkligen bli fantastiskt. Jag har knappt kunnat koncentrera mig idag för att jag har varit så uppåt.
För övrigt har vi spikat att vi heter Running fingers. Tror jag.

Ovan: Fanny

Jag har försökt musicera med en ny tant på mitt jobb. Hon är helt otrolig på piano och vi försökte oss på "Fly me to the moon" av Frank Sinatra. Problemet var att jag bara kunde första raden och hon blev osäker efter första raden, så det gick illa. Men om och om och om igen kunde vi spela.

1 kommentar:

Tove Daa sa...

fly me to the moon and let me play among the stars.

let me see how spring is like on jupiter and mars.

in other words. hooold myyy haaaand.

in other words. please beee truuuue.

öööhmm. sen kan jag inte mer.