torsdag 30 april 2009

Helst vill jag skrika högt men sådan går ju inte för sig

Idag på vägen till jobbet hittade jag en skriven lapp på marken. Tillhör den nyfikna kategorin som måste ta upp allt jag hittar som ser minsta spännande ut. Och seriöst, hur vanligt är det med handskrivna grejen nuförtiden? Vanligtvis är det någon konstig förkortning eller i bästa fall någon inköpslista. Detta var en handskriven kärlekslåttext/dikt på engelska. En sorglig. Inte fantastisk alls, klyschig som få, men ack.

Har fått många många pussar och kramar och kärlek av mina tanter idag, på tre avdelningar faktiskt. Nu är jag hemma och är på skitdåligt humör och ska duscha. Och min jävla gitarr stämmer ur sig hela tiden. Dessutom är jag arg. Som fan. 


There´s nothing left to see
Turn out the lights

Inga kommentarer: