tisdag 7 april 2009

FAVORIT I REPRIS

Ja, titta ni. Och glöm inte att klicka på bilden, så blir den större. Den är brun, rörlig och långsam. Ni kan få några, jag har en hel del. Några vita efter Radarspray, men dör - det kan de tydligen inte.


Senaste veckorna har pälsängrarna hittats i: 
*kastruller, 
*tallrikar, 
*handfatet, 
*badkaret, 
*Jullans nalle, 
*i kläder, 
*i garderoben. Eller som sötnosen härovan, som jag till min stora glädje fann 
*under min madrass. 
Detta innebär: Tvätta allt. ALLT! Hela min garderob. + allt övrigt i textil. Jag åker till gbg på torsdag, jobbar och repar imorgon och kan därför endast tvätta idag. Gissa då min ilska när några grannar har tagit min tvättid. Jag knackade på och stal tillbaka den.
Och Carolin glömde min ipod så jag är musiklös i någon vecka till.

Men säg det en hembakad pizza inte kan bota. Jag har en ugn. Har inte smält det än.

Nytt fantastiskt är två remixar av Toxic Avenger på:
Ladytron - Ghost
Neon Stereo vs Marcie - F*uck me baby

1 kommentar:

Erik sa...

Testa röd ceder, vi faktiskt kollar på tv och hänger numera - Inte bara städar och försöker att bli av med pälsängrarna :D

Skickar med en länk till röd ceder- butiken.