fredag 27 mars 2009

Ett av mina intressen.

Jag ska upp om sex timmar ungefär och undrar när jag ska sluta yla in i cant liiiiive if living is without you i mitt garageband och göra något vettigt som kan inkludera sömn t ex. Fast Mariah Carey ska ju inte underskattas förstås. jag tolkar henne ytterst lamt och med ganska grav andnöd. jag behöver nog börja sporta. jag skyller på att det är akustiskt och känslosamt och att ni aldrig kommer få höra det ändå om ni har tur.
Jaja, inget kan vara värre än att spela in "Release me" (på beställning och begäran, det skulle jag faktiskt inte hitta på på egen hand.) Jag borde lägga till garageband som ett av mina intressen på facebook. Det är så kul! Alla borde testa! Man kan göra allt! När man vill! (utom att klippa i filerna på ett enkelt sätt. Eller är jag bara trög?)

Imorgon ska jag testa allt som Alice lärt mig i iMovie och göra en liten musikvideo. Om jag lyckas. Återkommer med resultatet.

På lördag spelar Girl Talk på Fritz Corner. Överväger starkt att gå, påstår de att mitt medlemsskap har gått ut ska jag avliva någon. 

Inga kommentarer: