måndag 23 februari 2009

Ett år av hit och dit och massa fint.

Idag har jag och Carolin firat ett år, i valet och kvalet om vi ska göra slut eller bli ihop. Nu ligger vi nämligen på något slags mellanting, vi envisas med att kalla oss singlar eftersom vi inte orkat hänge oss åt varken det ena eller andra. Vi har insett att det inte funkar, vi har tjugo kg ångest och svartsjuka och därför måste vi bestämma oss. Det är raka motsatserna till varandra, men vi har lagt tankarna på is och firat med god hallonsmoothie, Mia och Klara, puss och klippning innan min kära var tvungen att bege sig till uppsala, då IKEA kallade. 


(Carolin, första gången vi sågs. )


(Januari, 09)

Själv har jag planerat indiskashopping, städning, diskning, utrensning av skåp och kokoste-sällskap men det har inte blivit något av med varken det ena eller andra. 
Imorgon ska jag luncha/spritsupéa med Sannah och se premiären av Linda Rosings nya dejtingprogram. Det kan inte bli dåligt. 
På onsdag ska jag klippas, fixas, åka till västerås. Dvs; jag har återigen sålt min sargade själ till Schwartzkopf. 

Inga kommentarer: