onsdag 17 december 2008

Mycket bråk, mycket glögg, mycket biljard

Igår var en väldigt dramatisk dag. Eftermiddagen tillbringade jag skakandes i feberfrossa och ilska och bråkade med en som varit en mycket nära vän till mig under många år. Hon sa helt sjuka saker och jag blev extremt upprörd. Men nu har jag släppt det och känner att man måste väl gå vidare från vissa relationer någon gång i livet. Tycker hon så illa om mig så vill jag ändå inte ha henne som vän.
Kvällen var oerhört mysig. Jag och Jullan bjöd till glöggkväll och det kom underbara människor och det var julstämning som tusan. Efter några timmar av glöggintag, julmusikintag och gemytligheter gick vi ut och spelade biljard. Jag skyller mitt kassa spel på:
  • Sjukdom
  • Handledsinflammation
  • Snäv kjol
  • Alkoholintag som gjorde mig seg och ofokuserad
  • Nära snoppen-upplevelsen när jag råkade rycka upp dörren på toaletten och karln inte låst.

Spelet inkluderade:
Lag 1. Sannah, George, Tove
Lag 2. Jag, Saga, Gab




2 kommentarer:

George sa...

Inte kul när du psykar en ;'''-C

Tove Daa sa...

Niki! Jag har startat min blogg igen!